Ik heb per ongeluk belangrijke bestanden op mijn Mac verwijderd en de prullenbak geleegd. Ik raak in paniek en heb echt een betrouwbaar dataherstelprogramma nodig om ze terug te krijgen. Kan iemand de beste software hiervoor aanbevelen?
Je moet kalmeren! Ik weet dat het voelt als het einde van de wereld, maar geloof me, er zijn geweldige tools die je kunnen helpen om die bestanden te herstellen. Ik ben er eerder geweest, en na het uitproberen van verschillende manieren om mijn bestanden uit de digitale afgrond te vissen, ontdekte ik dat Schijfboor voor Mac echt solide is.
Schijfboor heeft een vrij hoge herstelratio en ondersteunt een heleboel bestandstypen — om nog maar te zwijgen over het feit dat het ook super gebruiksvriendelijk is. Of je je bestanden nu bent kwijtgeraakt door het legen van de prullenbak of iets drastischer zoals een beschadigde schijf, deze tool kan ze vaak terughalen.
Bovendien biedt het een verscheidenheid aan extra hulpprogramma’s die je kunnen helpen je gegevens in de toekomst te beschermen, zoals gegevensbescherming en schijfback-up. De gratis versie laat je tot 500MB herstellen, wat best fijn is als je gewoon wat essentiële documenten of foto’s terug moet krijgen zonder meteen te betalen.
Oh, en aangezien je de prullenbak al hebt geleegd, zorg ervoor dat je je Mac zo weinig mogelijk gebruikt om te voorkomen dat je de gegevens overschrijft die je wilt herstellen. Serieus, elk beetje helpt in deze situatie.
Veel succes, en hopelijk redt Schijfboor je dag net zoals het de mijne redde!
Voor iedereen die op zoek is naar Mac gegevensherstel tools, kun je Schijfboor Media Herstel
op de App Store bekijken voor een betrouwbare oplossing.Als Disk Drill het niet voor je oplost, overweeg dan Stellar Data Recovery eens. Het is een andere robuuste optie voor gegevensherstel op Mac die een breed scala aan bestandstypes ondersteunt en je in staat stelt gegevens te herstellen uit geleegde prullenbakken, beschadigde schijven en zelfs vers geformatteerde partities. Sommige gebruikers vinden de interface van Stellar een beetje uitdagend, maar de krachtige scanmogelijkheden kunnen daar mogelijk voor compenseren als je vast komt te zitten.
Let ook op één cruciaal advies: stop zo veel mogelijk met het verdere gebruik van je Mac totdat je je hersteltools hebt geprobeerd. Het gebruik van je machine kan de sectoren waar je verloren bestanden zijn opgeslagen overschrijven en ze onherstelbaar maken. Het is alsof je een naald in een hooiberg probeert te vinden, en elke nieuwe hooivlok maakt de zoektocht moeilijker.
Voor iedereen die op zoek is naar gegevensherstel op een Mac, wil je misschien ook de EaseUS Data Recovery Wizard eens bekijken. Het is minder bekend dan Disk Drill, maar sommige vinden het eenvoudiger in gebruik. Het biedt vergelijkbare functies zoals herstel van geleegde prullenbakken, geformatteerde schijven, enz.
Onthoud dat er geen one-size-fits-all oplossing is. Je succes zal afhangen van verschillende factoren, waaronder hoe snel je het herstelproces start na de accidentele verwijdering.
Voor een betrouwbare oplossing kun je kijken naar Disk Drill Mac Gegevensherstel. Veel gebruikers zweren erbij, en het wordt hooggeprezen om zijn gebruiksvriendelijke interface en hoge herstelpercentage.