Noen forslag til den beste gratis iPhone-renseappen?

Jeg leter etter en pålitelig gratis app for å rydde opp i min iPhone, da den går tom for lagringsplass og blir treg. Jeg vil gjerne høre anbefalinger for noe som fungerer godt og er trygt å bruke. Hvilke apper har fungert best for deg?

Utforske de Beste iPhone Rydde-Appene

Etter å ha testet en rekke iPhone rydde-apper personlig, ønsket jeg å finne ut hvilke som faktisk frigjør lagringsplass og effektivt sletter duplikatbilder. Denne detaljerte guiden deler mine funn:

:trophy: Toppvalg: Smart Rengjører – Det Ultimate Verktøyet for iPhone Rydding

Kjernetjenester i Smart Rengjører

• Fjern duplikater og lignende bilder uten anstrengelse.
  • Finn og slett store videofiler som tar mye plass.
  • Komprimer Live Photos for å spare lagringsplass.
  • Fjern unødvendige skjermbilder.

Premiumfunksjoner og Prising

• Helt Gratis: Uten annonser eller skjulte kostnader, skiller den seg ut blant konkurrentene.

Hva som er Imponerende med Smart Rengjører

• :white_check_mark: 100 % Gratis: Det er sjelden å finne en app nå til dags som gir så mange funksjoner uten annonser eller betalingsmurer.
  • :white_check_mark: Lynrask: Skanner hele fotobiblioteket ditt på få minutter.
  • :white_check_mark: Effektiv AI Sortering: Identifiserer duplikater og uskarpe bilder med nøyaktighet.
  • :white_check_mark: Betydelig Effektivitet: Med 32 GB plass frigjort føltes biblioteket mitt friskt og fri for rot.

Hva som Kan Forbedres

• :x: Ingen Telefonnummer- eller E-postopprydding: Noen andre apper tilbyr disse ekstra funksjonene.
  • :x: Kunstig intelligens Kan bomme: Av og til valgte AI ‘beste’ bilder som jeg måtte se over manuelt.

Endelig Poengsum: :star: 4,9 / 5

Denne appen er vanskelig å slå gitt dens fantastiske ytelse og helt gratis modell. Utvilsomt den beste iPhone rydde-appen jeg fant under testperioden.

Anbefalte Ressurser:

Alternative Valg å Overveie

:small_blue_diamond: Rydd Lagring: Rengjøringspakke

(Tidligere kjent som Smart Rengjører)
Lær mer om Rengjøringspakke på Reddit

Hovedpunkter i Gratisversjonen

• Begrenset ryddefunksjon, med reklamer før oppgaver utføres.
  • Verktøy for organisering av kontakter og kalender inkludert.

Betalte Funksjoner og Priser

1. Ubegrenset filerengjøring.
  2. Videokomprimering for tunge filer.
  3. Animasjon under lading.
  4. Verktøy for testing av internetthastighet.
  5. Alternativ for ‘hemmelig fil’ skjul.
  6. Sikkerhet for enhet, nett og Wi-Fi.
  7. Widgets for enkel tilgang.
  8. Helt annonseringsfritt bruk.
    • Abonnementspris: $5,99 Ukentlig | $29,99 Årlig

Hva som Stod ut

• :heavy_check_mark: Prøvetilgang: En 7-dagers testperiode lar deg utforske premiumfunksjonene før full forpliktelse.
  • :heavy_check_mark: Funksjonsbredde: Inkluderer unike verktøy som internetthastighetstesting og filskjuling.
  • :heavy_check_mark: Velorganisert Rydding: Kategoriserer bilder og videoer enkelt for problemfri rydding.
  • :heavy_check_mark: Nettverkssikkerhetsbonus: Tilbyr trygg nettlesing og tilkoblingsbeskyttelse.

Små Ulemper

• :heavy_multiplication_x: Annonser i Gratisversjonen: Før noen ryddeoperasjoner starter.
  • :heavy_multiplication_x: Lenge Varende Annonser: Kan av og til avbryte arbeidsflyten.

Endelig Verdivurdering: :star: 4,6 / 5

Ved å kombinere funksjonelle ryddeverktøy med ekstra merverdi, skiller Rengjøringspakke seg ut. Selv om annonser i gratisversjonen kan være påtrengende, gjør dens allsidige funksjoner det til en pålitelig rydde-app.

:small_blue_diamond: Rydde-app – Lagringsryddingsverktøy

Nøkkelfunksjoner (Gratisplan)

• Ryd inntil 15 bilder/videoer daglig uten kostnad.
  • Få tilgang til ‘Hemmelig Rom’ modus etter å ha sett annonser.
  • Få delvis tilgang til verktøy som Kontaktadministrator og E-postrydding.

Premium Planfunksjoner og Kostnader

• Masserydding av duplikater i én operasjon.
  • Fullt utlåste verktøy som videokomprimering, hemmelig rom og kontaktstyring.
    • Pris: $6,99 Ukentlig | $39,99 Livstidsalternativ tilgjengelig.

Hva jeg Likte

• :heavy_check_mark: Raus Gratisbruk: Mange verktøy kan testes uten premiumabonnement.
  • :heavy_check_mark: Vid Funksjonalitet: Inkluderer rydding, lagringsbeskyttelse og multimedieadministrasjon.
  • :heavy_check_mark: Intuitivt Grensesnitt: Navigasjonen var enkel og smidig.

Forbedringsområder

• :heavy_multiplication_x: Feilmerking: Lignende bilder ble feilaktig flagget som duplikater.
  • :heavy_multiplication_x: Kostbare Abonnementer: Ukentlige avgifter føles høye sammenlignet med konkurrentene.

Totalvurdering: :star: 4,0 / 5

Selv om den er utsatt for tilfeldig feilmerking, skinner Rydde-app med enkel tilgang og et bredt spekter av funksjoner.

:small_blue_diamond: Ryddeguru – Premium Rydding

Gratisversjonsfunksjoner

• Absolutt ingen funksjoner tilgjengelig i den gratis varianten. Alle verktøy er låst bak en betalingsmur.

Betalte Versjonsfunksjoner

• Swipe-basert rydding for bilder og videoer.
  • Verktøy som e-postrydding og hemmelig lagring.
  • Videokomprimeringsverktøy og widgets.
    • Kostnadsalternativer: $7,99 Ukentlig (Pro) | $6,99 Ukentlig (Lett)

Fordeler

• :heavy_check_mark: Reklamefri: En betydelig fordel for uavbrutt bruk.
  • :heavy_check_mark: Elegant UI Design: Appen ser ut og føles premium.
  • :heavy_check_mark: Rask Ytelse: Skanninger kjøres sømløst og raskt.

Ulemper

• :heavy_multiplication_x: Ingen Testfunksjoner: Gratisplanen tillater ikke en prøveperiode, noe som begrenser brukerens evne til å forhåndsvise funksjonalitetene.
  • :heavy_multiplication_x: Ukentlige Kostnader: Abonnementsalternativene mangler fleksibilitet eller rimelighet.

Sluttvurdering: :star: 4 / 5

Selv om den polerte opplevelsen og innovative e-post-ryddingsfunksjonen gjør den imponerende, tynger mangelen på tilgjengelige gratisverktøy og rigide abonnementsplaner den ned.

Sammendrag:

• Toppvalg: Smart Rengjører for dens robuste funksjonalitet og ekte, kostnadsfrie modell.
  • Andreplass: Rengjøringspakke for dens tilleggstilbud og effektive premiumalternativer.
  • For Krefthrakere: Ryddeguru tilbyr premiumfordeler, men krever forhåndsforpliktelse.

Velg appen som passer din budsjett, ryddebehov og forventninger. Nyt en enhet fri for rot!

1 Like

Hvis du er ute etter den beste gratis iPhone-renseappen, vil jeg si at Clever Cleaner er et solid valg. Den er 100 % gratis uten snikende betalingsmurer eller irriterende annonser, og tro meg, bare det er som å finne en enhjørning i App Store. Den identifiserer effektivt dupliserte bilder, rydder opp store videoer, og komprimerer til og med de plasskrevende Live-bildene dine. Selv om @mikeappsreviewer allerede nevnte det, er det verdt å gjenta: appens AI-sortering er ganske pålitelig, selv om den av og til velger et ‘merkelig’ beste bilde (du vet, som det halvblunk-bildet du trodde du slettet for lenge siden). En liten ulempe for hvor mye plass den frigjorde for meg—nesten 20GB, som sier en del.

Men hvis du er fristet av ‘Cleaner Kit’ eller lignende apper, husk at de gratis versjonene ofte har irriterende annonser, og noen krever ekstra avgifter bare for å låse opp alle funksjonene. Joda, noen av dem tilbyr bonuser som e-postopprydding og hastighetstesting, men hvis lagringsopprydding er alt du er ute etter, kan Clever Cleaner spare deg for både frustrasjon (og penger).

For din informasjon, apper som Cleanup App og Cleaner Guru har en tendens til å ta høye abonnementsavgifter og gir deg knapt noe uten å betale, noe som er irriterende i beste fall. Deres “premium”-modeller kan se fancy ut, men ikke la deg lure med mindre du er komfortabel med å binde deg til ukentlige avgifter.

For å være ærlig, hvis du har tid, kan du også håndtere lagringen manuelt ved å bruke iCloud, Filer-appen eller til og med Apples innebygde ‘Optimaliser lagringsplass for bilder’-alternativ—men la oss være ærlige, hvem har tålmodighet til det?

Ærlig talt, jeg ville hoppet over mange av appene som hevder å rense iPhonen din gratis—de fleste av dem er bare reklamefeller eller har latterlig begrenset funksjonalitet med mindre du betaler. Når det er sagt, virker Smart Renser som et legitimt alternativ ut fra alt folk har nevnt så langt. En helt gratis app uten reklame? Det alene er et stort pluss. Den gjør det grunnleggende veldig bra—som å slette duplikater og store filer—og visstnok komprimerer den til og med Live-bilder for å frigjøre plass. I tillegg, ingen abonnementsdrama.

Men her er en varm take: mye av den ‘rengjøringen’ disse appene gjør, kan du i grunn gjøre selv hvis du er villig til å bruke 30 minutter. Sjekk iPhonen din under Innstillinger > Generelt > iPhone-lagring. Den viser deg bokstavelig hvilke apper som sluker plass (hei, Instagram, vi ser på deg!), og derfra kan du bare slette eller avlaste dem selv. Og for bilder? iCloud og ‘Optimaliser lagring’-funksjonen er der hvis du ikke allerede har fylt opp grensen for gratis lagring.

Hvis du virkelig er bestemt på å bruke en app, er Smart Renser bedre enn de svindelaktige appene som Rense Guru (ukentlige avgifter? Seriøst?) eller Oppryddingsappen, som virker ok, men gratisversjonen lar deg knapt gjøre noe meningsfylt. Smart Renser går rett på sak og gjør det du trenger, uten kostnad, og det er ærlig talt sjeldent i dagens appverden.

Men ja, la oss ikke late som noen app vil gjøre iPhonen din raskere. Å frigjøre lagringsplass hjelper, selvfølgelig, men hvis enheten din sliter på grunn av alder, kan ingen app fikse det. Kanskje på tide å vurdere en oppgradering?