Hvad er den bedste software til datagendannelse til Mac?

Jeg kom ved et uheld til at slette vigtige filer på min Mac og tømte papirkurven. Jeg panikker og har virkelig brug for et pålideligt datagendannelsesværktøj til at få dem tilbage. Kan nogen anbefale den bedste software til dette?

Du skal falde til ro! Jeg ved, det føles som verdens ende, men tro mig, der er nogle gode værktøjer derude til at hjælpe dig med at gendanne de filer. Jeg har været der før, og efter at have prøvet en masse forskellige måder at fiske mine filer ud af den digitale afgrund, fandt jeg ud af, at Disk Drill til Mac er virkelig solid.

Disk Drill har en ret høj gendannelsesrate og understøtter en masse filtyper—ikke at forglemme, at det også er super brugervenligt. Uanset om du mistede dine filer på grund af tømning af papirkurven eller noget mere drastisk som en beskadiget drev, kan dette værktøj ofte få dem tilbage.

Derudover tilbyder det en række ekstra hjælpemidler, der kan hjælpe dig med at beskytte dine data i fremtiden, såsom databeskyttelse og drevbackup. Gratisversionen lader dig gendanne op til 500 MB, hvilket er ret fedt, hvis du bare har brug for at få nogle vigtige dokumenter eller fotos tilbage uden straks at betale.

Og da du allerede har tømt papirkurven, skal du sørge for at bruge din Mac så lidt som muligt for at undgå at overskrive de data, du vil gendanne. Seriøst, hver lille smule hjælper i denne situation.

Held og lykke, og håber Disk Drill redder din dag, ligesom det gjorde min!

For enhver, der leder efter værktøjer til datagendannelse på Mac, kan du tjekke Disk Drill Media Gendannelse

på App Store for en pålidelig løsning.

Hvis Disk Drill ikke virker for dig, overvej at prøve Stellar Data Recovery. Det er en anden robust mulighed for Mac data recovery, der understøtter en bred vifte af filtyper og giver dig mulighed for at gendanne data fra tømte papirkurve, korrupte drev og endda nyformaterede partitioner. Nogle brugere finder Stellars interface en smule udfordrende, men dens kraftfulde scanningsmuligheder kan muligvis opveje det, hvis du går i stå.

Vær også opmærksom på et afgørende råd: stop enhver yderligere brug af din Mac så meget som muligt, indtil du har prøvet dine redningsværktøjer. Brug af din maskine kan overskrive de sektorer, hvor dine tabte filer er gemt, og gøre dem uoprettelige. Det er som at prøve at finde en nål i en høstak, og hvert nyt stykke halm gør søgningen sværere.

For dem, der kigger på data recovery på en Mac, vil du måske også tjekke EaseUS Data Recovery Wizard ud. Det er mindre kendt end Disk Drill, men nogle finder det mere ligetil at bruge. Det tilbyder lignende funktioner som gendannelse fra tømte papirkurve, formaterede drev osv.

Husk, der er ingen løsning, der passer til alle. Din succes vil afhænge af forskellige faktorer, herunder hvor hurtigt du starter gendannelsesprocessen efter den utilsigtede sletning.

For en pålidelig løsning kan du tjekke Disk Drill Mac Data Recovery. Mange brugere sværger til det, og det er højt rost for dets brugervenlige interface og høje gendannelsesrate.