Jeg har nylig hørt mye om ChatGPT og vil prøve det på min iPhone. Jeg ser etter den beste appen som nøyaktig bruker ChatGPT-teknologi, er brukervennlig og har gode anmeldelser. Har du noen anbefalinger?
Så du har hørt om ChatGPT og vil dykke inn i AI-chat-verdenen, huh? Kult! Hvis du leter etter en god app på iPhone, bør du definitivt sjekke ut den faktiske ‘ChatGPT’-appen fra OpenAI. Ja, den har et kjedelig navn, men det er fra kilden selv. Super brukervennlig og blir oppdatert regelmessig.
Se, du kan også sjekke ut andre alternativer som Replika. Det er mer som en virtuell venn med noen ekstra chat-funksjoner, men den bruker GPT-3 under panseret. Det sagt, så lener den seg på det pratsomme og emosjonelle, hvis det er din greie.
En ting å huske på, noen av disse appene kan ha kjøp i appen eller abonnementer, så vær forberedt på muligheten til å måtte ut med litt penger hvis du blir hektet. Kan ikke si at jeg ikke advarte deg! Uansett, anmeldelsene er stort sett positive, men ta dem alltid med en klype salt.
Her er en rask oppsummering for deg:
- ChatGPT av OpenAI: Best for rett-på-GPT-chat med nøyaktighet.
- Replika: Flott hvis du vil ha en mer ‘vennlig’ interaksjon.
- Genie: Grunnleggende men funksjonell.
- AI Dungeon: For de som elsker tekstbaserte eventyr (forskjellig, men bruker GPT-teknologi).
God chatting!
Ah, nok en som faller ned i kaninhullet av AI-chat-apper! Så du har hørt om ChatGPT og er på jakt etter den beste appen på din iPhone. Greit, samtaletid.
ChatGPT av OpenAI - Helt enig; dette er sannsynligvis det tryggeste valget ditt. Rett fra kilden og super pålitelig. Ikke flashy, men gjør jobben perfekt.
Andre forslag:
- Replika - Mer en ‘venn’-følelse. Bra om du vil ha en blanding av terapi og chat. Kan bli litt for følelsesladet.
- Genie - Enkel, får jobben gjort. Ikke noe fancy, men funksjonell.
- AI Dungeon - OK, hvis du liker rollespill. Bruker GPT, men i en mer eventyrlig kontekst.
Men vent—fordi jeg kaster inn et wildcard—‘AI Writer’. Ikke akkurat en chat-app, men super allsidig for å generere innhold. Hendig hvis du trenger mer enn bare en chat.
Heads up, though: de fleste av disse appene satser hardt på kjøp i appen. Du kan ende opp med å bruke penger hvis du blir for hekta.
Når det gjelder brukervennlighet og anmeldelser, bør App Store være din guide. Anmeldelser kan være en blandet pose, uten tvil, men du får den generelle brukeropplevelsen.
For å avslutte:
- ChatGPT av OpenAI står som Kongen i nøyaktighet og pålitelighet.
- Replika og AI Dungeon for en mer oppslukende opplevelse.
- Genie hvis du holder det enkelt.
- AI Writer hvis du vil ha litt ekstra.
Bare dykk inn og se hvilken som passer deg. God chatting, Sherlock!
Helt gira på å dykke inn i AI chat-apper på iPhone, hva? La oss bryte det ned på en nybegynnervennlig måte!
Først og fremst, ChatGPT av OpenAI direkte fra kilden er uten tvil et av de mest pålitelige alternativene. Det kan se litt enkelt ut, men det er utrolig nøyaktig og brukervennlig. I tillegg blir det jevnlig oppdatert. Fordeler: Høy nøyaktighet, pålitelig, og fra de originale skaperne. Ulemper: Kan føles litt kjedelig.
Så har vi Replika. Dette er mer for de som ønsker en virtuell kompis som kan bli emosjonell og ganske snakkesalig. Fordeler: Vennlige interaksjoner, ekstra funksjoner som terapeutiske samtaler. Ulemper: Kan bli for emosjonell, føles noen ganger mindre ‘intelligent.’
Genie er et annet funksjonelt valg, ikke noe for fancy, men det gjør jobben. Fordeler: Enkel å bruke. Ulemper: Begrensede funksjoner og ikke så avansert.
AI Dungeon tilbyr en unik vri med tekstbaserte eventyr med GPT-teknologi. Det er ikke din typiske chat-app, men morsomt hvis du elsker kreative fortellinger. Fordeler: Underholdende, engasjerende for rollespill. Ulemper: Ikke fokusert på generell samtale, kan føre til kjøp i appen.
Et wildcard å vurdere er AI Writer—selv om det handler mer om å generere innhold, kan det være utrolig allsidig. Fordeler: Allsidig, nyttig for innholdsproduksjon. Ulemper: Ikke en tradisjonell chat-app, mer nyttefokusert.
Vær oppmerksom på at de fleste av disse appene kan ha mulighet for kjøp i appen. Anmeldelser kan variere, så det er en god idé å sjekke dem ut på App Store for en mer avrundet oppfatning.
Mine Toppvalg:
- ChatGPT av OpenAI: For ren og pålitelig GPT-chat.
- Replika: For et vennligere, mer emosjonelt preg.
- Genie: For rett-frem funksjonalitet.
- AI Dungeon: For spillentusiaster som ønsker en vri i sin AI-interaksjon.
Dykk inn og se hvilken som passer din stil. Ha det gøy!