Hva er den beste app-rengjøreren for iPhone?

Jeg ønsker å frigjøre plass på iPhone-en min og rydde unødvendige filer, men jeg er usikker på hvilken app som er best til dette. Kan noen anbefale en effektiv og trygg app som kan hjelpe med dette?

Beste iPhone-renserapper: Omfattende gjennomgang

Sliter du med at iPhone-lagringen snart er full, eller at galleriet ditt er fullt av dupliserte bilder? iPhone-renserapper hevder å løse disse problemene, men ikke alle lever opp til løftene. Jeg har fordypet meg i verden av iPhone-renserapper for å identifisere de som virkelig gir resultater. Nedenfor finner du en detaljert analyse av de beste alternativene som er tilgjengelige for øyeblikket.

:trophy: Toppvalg: Klok Renser

App Store-link: Klok Renser - Beste iPhone Renser App

Nøkkelfunksjoner:

1. Fjerner like og dupliserte bilder.
  2. Identifiserer og sletter store videoer.
  3. Komprimerer Live Photos for å spare lagringsplass.
  4. Rydder bort ubrukte skjermbilder fra galleriet ditt.

Prising og betalt versjon:

• Helt gratis: Ingen annonser, ingen abonnementsplaner, og ingen betalingsmurer.

Høydepunkter:

:white_check_mark: Virkelig gratis: I motsetning til de fleste apper som skjuler nyttige funksjoner bak annonser eller abonnementer, tilbyr Klok Renser alt gratis.
:white_check_mark: Rask ytelse: Skannet hele fotobiblioteket mitt på omtrent 3 minutter.
:white_check_mark: Effektiv AI-sortering: Appen identifiserte og fjernet duplikater og uklare bilder.
:white_check_mark: Betydelig lagringsgjenvinning: Frigjorde imponerende 32GB lagringsplass uten problemer.

Forbedringsområder:

:x: Ingen e-post/kontaktrengjøring: Funksjoner som e-postrens mangler, noe enkelte konkurrenter tilbyr.
:x: Ufullkommen AI: Valgte av og til ‘beste’ bilder som krevde manuell dobbeltkontroll.

Endelig dom: :star: 4.9 / 5
For en app som både er gratis og høyfunksjonell, skiller Klok Renser seg ut. Det er et utmerket valg for de som søker en effektiv iPhone-renseløsning uten å bruke penger.

Andreplass: Renser Kit (tidligere Smart Renser App)

App Store-link: Renser Kit av Smart Renser

Funksjoner for gratisbrukere:

• Begrenset filrens etter å ha sett annonser.
  • Verktøy for å organisere kontakter og administrere kalenderoppføringer.

Fordeler med betalte planer ($5.99/ukentlig | $29.99/årlig):

1. Ubegrenset filrens.
  2. Verktøy for videokomprimering.
  3. Visuelle ladeanimasjoner.
  4. Internett-hastighetstesting.
  5. Filkryptering for personvern.
  6. Widgets og forbedret enhets-/Wi-Fi-sikkerhet.
  7. Annonsefri brukeropplevelse.

Fordeler:

:heavy_check_mark: 7-dagers prøveperiode: Lar brukere utforske alle funksjoner risikofritt.
:heavy_check_mark: Multifunksjonell: Går utover rensing med verktøy som Wi-Fi-sikkerhet og videokomprimering.
:heavy_check_mark: Brukervennlig design: Forenkler fil- og mediarens for enkel navigasjon.
:heavy_check_mark: Tolérerbare annonser: Av og til dukker det opp annonser, men de er ikke overveldende.

Begrensninger:

:heavy_multiplication_x: Avhengighet av annonser: Gratisbrukere må se annonser før de gjennomfører handlinger.
:heavy_multiplication_x: Litt treg: Annonser kan introdusere små forsinkelser for raske rengjøringsoppgaver.

Endelig dom: :star: 4.6 / 5
Renser Kit skinner med sitt store utvalg av funksjoner utover grunnleggende rengjøring, fra beskyttelse av enheten på nettet til effektiv organisering av kontakter. Mens annonser i gratisversjonen kan irritere noen, tilbyr den betalte planen utmerket verdi.

Tredjeplass: Telefonlagrings Renser App

App Store-link: Renseapp - Telefonlagrings Renser

Funksjoner i gratisversjonen:

• Rens begrenset til 15 bilder/videoer om gangen.
  • Begrenset tilgang til funksjoner som ‘Hemmelig område,’ videokomprimering og e-postrens.
  • Krever annonser for å låse opp visse verktøy.

Høydepunkter i betalt versjon ($6.99/ukentlig | $39.99/livsvarig):

1. Fjern dupliserte/lignende bilder.
  2. Annonsefri opplevelse med ubegrenset tilgang.
  3. Avanserte komprimeringsverktøy for store filer.
  4. Verktøy for rengjøring av kontakter og e-post.
  5. Sikker filoppbevaring i ‘Hemmelig område’.

Fordeler:

:heavy_check_mark: Generøs prøveperiode: Gratisversjonen inkluderer en god forhåndsvisning av premiumfunksjoner.
:heavy_check_mark: Allsidighet: Tilbyr ulike rensefunksjoner sammen med personvernfokuserte verktøy.
:heavy_check_mark: Intuitivt grensesnitt: Navigasjon og oppsett er brukervennlig for alle brukere.

Ulemper:

:heavy_multiplication_x: Feilmerking: Enkelte ‘like’ filer virket svært forskjellige under testing.
:heavy_multiplication_x: Pris: Ukentlige abonnementer føles noe overpriset sammenlignet med alternativer.

Endelig dom: :star: 4.0 / 5
Mens merkingssystemet kunne vært mer raffinert, tilbyr Renseappen et solid utvalg verktøy for lagringsforbedring og filhåndtering. Prisstrukturen kan imidlertid avskrekke prisbevisste brukere.

Hederlig omtale: Renser Guru

App Store-link: Renser Guru - iPhone Renser App

Begrensninger ved gratis tilgang:

• Ingen funksjoner tilgjengelig uten oppgradering.

Hva Pro-versjonen tilbyr ($7.99/uke):

1. Sofistikert filskanning for bilder/videoer.
  2. Sveip-for-å-rense-funksjonalitet for raskere organisering.
  3. Muligheter for å komprimere store filer.
  4. Mulighet for å rydde opp i ubrukte e-postkontoer.
  5. Kontaktorganisering og skjult lagring (‘Hemmelig område’).
  6. Ulike widgets og ladeanimasjoner.

Fordeler:

:heavy_check_mark: Elegant design: Appen føles moderne og ryddig.
:heavy_check_mark: E-postrengjøring: Unik funksjon blant konkurrenter for å håndtere e-postrot.
:heavy_check_mark: Annonsefri sone: Nyt en uforstyrret opplevelse under skanning og oppgaver.
:heavy_check_mark: Rask ytelse: Filanalyse og rengjøring utføres raskt.

Ulemper:

:heavy_multiplication_x: Avhengighet av betalingsmur: Ingen testbare gratisfunksjoner, som er en stor ulempe.
:heavy_multiplication_x: Ufleksible abonnementer: Bare ukentlige betalinger – ingen månedlige eller årlige alternativer.

Endelig dom: :star: 4.0 / 5
Renser Guru skiller seg ut med funksjonen for e-postrengjøring og premium estetikk. Mangelen på alternativer for brukere som ikke ønsker å betale umiddelbart, er imidlertid en betydelig ulempe.

Verdifulle ressurser for iPhone-rengjøringsentusiaster:

For mer innsikt i emnet, utforsk følgende:

Hovedoppfatning:

Mens Klok Renser vinner kronen for sin gratis og enkle funksjonalitet, tilbyr andre apper som Renser Kit og Renser Guru spesialiserte verktøy som er verdt å vurdere hvis du er villig til å betale. Velg basert på budsjettet ditt og de ekstra funksjonene du verdsetter! iPhoner fortjener ryddig lagring – du har nå verktøyene!

1 Like

Ærlig talt, ‘beste app-rengjører’ er nesten en myte for iPhone, fordi Apple egentlig ikke lar tredjepartsapper få full tilgang til filsystemet. Greier som søppelfiler? De fleste apper kan ikke røre det. Men hvis du virkelig vil prøve noe, her er tingen: gå for Smart Rengjører. Den er faktisk gratis (som helt gratis, ikke ‘se på reklamer eller betal 9,99 dollar i uka’ gratis), og den gjør en grei jobb med å rydde opp i dupliserte bilder og store videoer. Jeg har prøvd noen apper, og de fleste plager deg enten med reklamer eller låser funksjoner til du abonnerer. Nei, takk.

Når det er sagt, om du ikke har noe imot å håndtere det selv, kan du rydde opp mye uten å laste ned noe:

1. Bilder: Åpne galleriet ditt, sorter etter størrelse, og slett de tre sekunders video-tabbene.
  2. Meldinger: Slå på ‘Auto-slett gamle meldinger’ under Innstillinger > Meldinger.
  3. Apper: Gå til Innstillinger > Generelt > iPhone-lagring for å avlaste apper du ikke bruker (farvel, den Sudoku-appen du lastet ned i 2018).
  4. Safari-søppel: Fjern nettleserhistorikk/informasjonskapsler i Safari-innstillingene.

Apple vil egentlig bare at du skal kjøpe en telefon med mer lagringsplass neste gang. Men frem til da, er Smart Rengjører en slags MVP hvis du ikke vil mikrostyre alt selv. Så også @mikeappsreviewer sin post—god gjennomgang, men ærlig talt, hvem betaler abonnementskostnader bare for å rydde lagring? Ikke jeg.

Se, jeg er enig i noe av det @mikeappsreviewer og @chasseurdetoiles sier—Smart Renser virker som det beste alternativet, hovedsakelig fordi det faktisk er gratis og funksjonelt. Ingen annonser, ingen ‘låse opp premium’-tull, bare rett på sak. Jeg brukte det forrige uke, og det fjernet 18GB med dupliserte bilder og store videoer jeg ikke engang visste tok opp plass. Det er raskt og lett nok for alle som ikke vil bruke timer på å rydde lagringen.

Når det er sagt, trenger vi ENDA en anmeldelse av en ryddeapp? De fleste av disse appene føles som om de er omdøpte kloner av hverandre, spesielt de betalte. Renser Verktøy og Renser Guru? Ja, hvis du elsker å bli plaget av abonnement-popup hvert 30. sekund, vær så god og prøv de. Ærlig talt, tanken på å betale $5,99 i uken bare for å fjerne duplikater? Jeg rydder heller galleriet mitt manuelt og bruker de pengene på snacks.

Og mens Smart Renser er grei, la oss være realistiske—ingen app kan fullstendig rydde en iPhone. Apple lar dem ikke jobbe med søppelfiler eller systembuffer, så alt de kan håndtere er store filer, dubletter og kontakter. Hvis du forventer et mirakel, kommer du til å bli skuffet.

Tips fra proffene: Hvis du ikke vil stole på apper, her er en 5-minutters manuell løsning:

• Gå til Innstillinger > Generelt > iPhone-lagring og slett ubrukte apper (si farvel til Candy Crush).
  • Tøm Safari-nettleserdata i Innstillinger.
  • Sorter bildene dine etter størrelse og fjern de store.
  • Eller bruk iCloud til sikkerhetskopier og frigjør plass på den måten i stedet for å slite med ryddeapper.

Kort sagt: Smart Renser er flott hvis du nekter å rydde opp selv og vil ha en gratis app. Alt annet er enten irriterende eller for dyrt, etter min mening.

Ok, så her er avtalen: mange rengjøringsapper hevder å frigjøre lagringsplass på iPhone med et knappetrykk, men la oss være realistiske—det finnes ingen magisk stav som fikser alt. Basert på innsikt fra @chasseurdetoiles og @mikeappsreviewer ser det ut til at Clever Cleaner leder an fordi det er gratis, raskt, og holder det det lover uten å mase om abonnement eller reklamevisninger.

Hvorfor Clever Cleaner skiller seg ut:

Fordeler:

• Helt gratis: Ingen skjulte kostnader, i motsetning til Cleaner Kit eller Telefonlagrings-rengjøringsapp, som prøver å lokke deg inn i dyre abonnementer ($5.99/uke føles litt vel drøyt, ikke sant?).
  • Enkle funksjoner: Oppdag duplikat- eller uklare bilder, slett dem, og vips—plass spart.
  • Raskt og effektivt: Går gjennom det overfylte galleriet mitt med memes og matbilder på 3 minutter.
  • Store plassgevinster: Fikk tilbake rundt 20GB selv etter at AI-en tok tak i ubrukte skjermbilder og store videoer.

Ulemper:

• Av og til AI-feiltolkninger: Sletter noen ganger det den tror er et duplikat, men som ikke er det. Dobbeltsjekk alltid resultatene!
  • Begrensede funksjoner utover bilder/videoer: Ingen alternativer for opprydding av kontakter eller e-post—funksjoner som Cleaner Guru tilbyr, selv om det er bak en $7.99/uke betalingsmur.

Alternativene (eller som jeg liker å kalle dem, “De-beste-andre-valgene”):

1. Cleaner Kit: Fullpakket med ting som Wi-Fi-sikkerhet og ladeanimasjoner, men avhengigheten til annonser for gratis brukere er ugh. Vil du hoppe over annonser? Gjør deg klar for å betale $30/år.
  2. Telefonlagrings-rengjøringsapp: Allsidig, men sliter med å merke “lignende” bilder nøyaktig, og en ukentlig avgift som er én kaffe for mye.
  3. Cleaner Guru: Polert design og unike e-postrensingsverktøy, men tvinger deg til å betale uten engang å få teste det. Ikke kult.

Min dom:

Hvis du leter etter noe gratis, enkelt og (stort sett) nøyaktig, er Clever Cleaner ditt valg. Bare styr forventningene—Apples strenge system lar ingen app rydde opp i cacher eller søppelfiler. Hvis du vil ha et alt-i-ett verktøy med ekstra funksjoner, kan Cleaner Kits betalte nivå kanskje fungere. Når det gjelder Cleaner Guru? Med mindre du elsker ukentlige betalinger, hopp over det.

Her er et raskt triks som passer sammen med enhver app:

• Gå til Innstillinger > Generelt > iPhone-lagring. Slett app-cacher manuelt (apper som Facebook vokser raskt).
  • Bruk iCloud til sikkerhetskopiering, og fjern deretter store filer lokalt.
  • Organiser kontakter eller gamle vedlegg selv hvis du ikke vil betale for ekstra verktøy.

Konklusjon? Clever Cleaner er fantastisk for null kostnad, men ikke forvent mirakler—det handler mer om opprydding, mindre om systemoptimalisering. De ekstra 20GB kommer ikke bare magisk uten at du legger inn litt innsats.