Har du nogen forslag til den bedste gratis iPhone-rengøringsapp?

Jeg leder efter en pålidelig gratis app til at rydde op på min iPhone, da den er ved at løbe tør for lagerplads og bliver langsom. Jeg vil gerne høre anbefalinger til noget, der fungerer godt og er sikkert at bruge. Hvilke apps har fungeret bedst for dig?

Udforskning af de Bedste iPhone Cleaner Apps

Efter personligt at have testet en række iPhone-renseapps besluttede jeg at finde frem til, hvilke der virkelig rydder op i lagringspladsen, og hvilke der effektivt sletter duplikerede fotos. Denne detaljerede guide deler mine resultater:

:trophy: Topvalg: Clever Cleaner – Det Ultimative iPhone Renseværktøj

Kernefunktioner i Clever Cleaner

• Fjern nemt duplikerede og lignende fotos.
  • Find og slet store, pladskrævende videoer.
  • Komprimer Live Photos for at spare lagerplads.
  • Fjern unødvendige screenshots.

Premiumfunktioner og Priser

• Fuldstændig Gratis: Uden reklamer eller skjulte omkostninger er den enestående blandt konkurrenterne.

Hvad er Fantastisk ved Clever Cleaner

• :white_check_mark: 100% Gratis: Det er sjældent at finde en app i dag, der tilbyder så meget uden at påtvinge reklamer eller betalingsmure.
  • :white_check_mark: Lynhurtig: Scanner hele dit fotobibliotek på få minutter.
  • :white_check_mark: Effektiv AI-Sortering: Identificerer duplikater og slørede billeder præcist.
  • :white_check_mark: Overvældende Effektiv: Med 32GB frigjort plads føltes mit bibliotek opdateret og uden rod.

Hvor Der Kan Forbedres

• :x: Ingen kontakt- eller e-mail-oprydning: Nogle andre apps tilbyder disse ekstra funktioner.
  • :x: AI-valg kan være upræcise: Til tider valgte AI’en akavede ‘bedste’ fotos, hvilket betød, at jeg måtte gennemgå dem manuelt.

Endelig Vurdering: :star: 4.9 / 5

Denne app er svær at slå på grund af dens fremragende ydeevne og helt gratis model. Let det bedste iPhone-renseværktøj, jeg fandt under min testperiode.

Anbefalede Ressourcer:

Alternativer, der er værd at overveje

:small_blue_diamond: Ryd op i Lagring: Cleaner Kit

(Tidligere kendt som Smart Cleaner)
Lær mere om Cleaner Kit på Reddit

Højdepunkter i Gratisversionen

• Begrænset rengøringsevne, med reklamer påkrævet før opgaver udføres.
  • Værktøjer til kontakt- og kalenderorganisation inkluderet.

Betalte Funktioner og Priser

1. Ubegrænset filoprydning.
  2. Videokomprimering til store filer.
  3. Animeret opladningsskærm.
  4. Internet-hastighedstestværktøjer.
  5. Skjulte filer funktion.
  6. Sikkerhed for enheder, web og Wi-Fi.
  7. Widgets for nem adgang.
  8. Fuldstændig reklamefri brug.
    • Abonnementsomkostninger: $5.99 Ugentligt | $29.99 Årligt

Hvad Der Skiller Sig Ud

• :heavy_check_mark: Prøveadgang: En 7-dages prøveperiode lader dig udforske premiumfunktionerne, før du binder dig helt.
  • :heavy_check_mark: Funktionsvariation: Unikke værktøjer som internet-hastighedstest og filskjulning er inkluderet.
  • :heavy_check_mark: Præcis Organisation: Fotos og videoer kategoriseres pænt for bekvem rengøring.
  • :heavy_check_mark: Websikkerhed: Tilbyder sikkerhed for browsing og forbindelsesbeskyttelse.

Mindre Ulemper

• :heavy_multiplication_x: Reklamer i Gratisversionen: Før nogen rengøring startes.
  • :heavy_multiplication_x: Lange reklamer: Kan til tider afbryde arbejdsprocessen.

Endelig Vurdering: :star: 4.6 / 5

Med brugbare rengøringsværktøjer og merværdifunktioner skiller Cleaner Kit sig ud. Mens reklamer kan være påtrængende, giver dens alsidige funktioner den en pålidelig status som rengøringsapp.

:small_blue_diamond: Cleanup App – iPhone Lagringsrenser

Hovedfunktioner (Gratis Plan)

• Rens op til 15 fotos/videoer dagligt uden omkostninger.
  • Få adgang til ‘Hemmeligt Rum’ tilstand efter at have set reklamer.
  • Delvis brug af værktøjer som Kontaktadministrator og E-mail-renser.

Funktioner i Betalt Plan & Omkostninger

• Samlet rengøring af duplikater på én gang.
  • Fuldt åbne værktøjer som videokomprimering, hemmeligrum og kontaktadministration.
    • Priser: $6.99 Ugentligt | $39.99 Livstidsmulighed tilgængelig.

Hvad Jeg Værdsatte

• :heavy_check_mark: Generøs Gratis Brug: Mange værktøjer kan testes uden et premiumabonnement.
  • :heavy_check_mark: Bred Funktionalitet: Inkluderer rengøring, lagringsbeskyttelse og multimedieadministration.
  • :heavy_check_mark: Intuitivt Interface: Navigation var enkel og problemfri.

Forbedringsområder

• :heavy_multiplication_x: Forkerte Mærkater: Lignende fotos blev fejlagtigt markeret som duplikater.
  • :heavy_multiplication_x: Dyre Abonnementer: Ugentlige gebyrer føles høje sammenlignet med rivaler.

Samlet Score: :star: 4.0 / 5

Selvom der forekommer lejlighedsvis fejlagtig mærkning, skinner Cleanup App med nem adgang og et bredt udvalg af funktioner.

:small_blue_diamond: Cleaner Guru – Premium Rengøring

Funktioner i Gratis Version

• Absolut ingen tilgængelige i den gratis version. Alle værktøjer er låst bag betalingsmure.

Betalte Version Funktioner

• Rens fotos og videoer ved at swipe.
  • Værktøjer som e-mail-rengøring og hemmeligt opbevaring.
  • Videokomprimeringsfunktioner og widgets.
    • Prisvalg: $7.99 Ugentligt (Pro) | $6.99 Ugentligt (Lite)

Fordele

• :heavy_check_mark: Reklamefri: En betydelig fordel for uafbrudt brug.
  • :heavy_check_mark: Stilrent UI Design: Appen ser og føles premium.
  • :heavy_check_mark: Hurtige Scanninger: Gennemløb kører problemfrit og hurtigt.

Ulemper

• :heavy_multiplication_x: Ingen Testfunktioner: Den gratis version tillader ikke en prøveversion, hvilket begrænser brugernes mulighed for at udforske funktionaliteter.
  • :heavy_multiplication_x: Ugentlige Omkostninger: Abonnementsmulighederne mangler fleksibilitet eller overkommelighed.

Endelig Vurdering: :star: 4 / 5

Mens dens polerede oplevelse og innovative e-mail-rensefunktion hæver niveauet, trækker manglen på gratis værktøjer og stive abonnementsplaner den ned.

Opsummering:

• Topvalg: Clever Cleaner for sin robuste funktionalitet og ægte nul-omkostningsmodel.
  • Næstbedste: Cleaner Kit for dens ekstra funktioner og effektive premiummuligheder.
  • Til Kyndige Brugere: Cleaner Guru leverer premiumfordele men kræver et forudgående engagement.

Vælg appen, der passer til dit budget, rengøringsbehov og forventninger. Nyd en enhed uden rod!

1 Like

Hvis du leder efter den bedste gratis iPhone-renseapp, vil jeg sige, at Clever Cleaner er et solidt valg. Den er 100% gratis uden skjulte betalingsmure eller irriterende annoncer, og tro mig, det alene er som at finde en enhjørning i App Store. Den identificerer effektivt dublerede fotos, rydder op i store videoer og komprimerer endda de plads-krævende Live Photos. Selvom @mikeappsreviewer allerede har nævnt det, er det værd at gentage: appens AI-sortering er ret pålidelig, selvom den lejlighedsvis vælger et ”mærkeligt” bedste foto (du ved, som det halvt-lukkede øjenbillede, du troede, du slettede for længe siden). En lille ulempe for al den plads, den frigav for mig—næsten 20 GB, hvilket siger en del.

Men hvis du bliver fristet af ‘Cleaner Kit’ eller lignende apps, skal du huske på, at de gratis versioner er fyldt med irriterende annoncer, og nogle kræver ekstra gebyrer for at låse op for deres fulde funktioner. Jo, nogle af dem tilbyder ekstra værktøjer som email-oprydning og hastighedstest, men hvis oprydning af lagerplads er alt, hvad du går efter, kan Clever Cleaner spare dig for både tid (og penge).

Til orientering, apps som Cleanup App og Cleaner Guru har en tendens til at opkræve høje abonnementsgebyrer og giver dig knap nok noget uden betaling, hvilket er irriterende i bedste fald. Deres “premium”-modeller kan se fancy ud, men lad dig ikke narre, medmindre du er okay med at blive bundet til ugentlige gebyrer.

For at være ærlig, hvis du har tid, kan du også administrere lagerplads manuelt ved at bruge iCloud, Filer-appen eller endda Apples indbyggede ‘Optimer fotolagring’-mulighed—men lad os være realistiske, hvem har tålmodighed til det?

Ærligt talt ville jeg springe mange af de apps over, der påstår at rense din iPhone gratis—de fleste af dem er bare reklamefælder eller har latterligt begrænset funktionalitet, medmindre du betaler. Når det er sagt, ser Clever Cleaner ud til at være en legitim mulighed ud fra alt, hvad folk har nævnt indtil videre. En fuldstændig gratis app uden reklamer? Det alene scorer point. Den klarer det grundlæggende rigtig godt—som at slette dubletter og store filer—og angiveligt komprimerer den endda Live Photos for at frigøre plads. Plus, ingen abonnementsdrama.

Men her er et tip: Meget af den ‘oprydning’, som disse apps udfører, kan du faktisk gøre selv, hvis du er villig til at bruge 30 minutter. Gå til din iPhones Indstillinger > Generelt > iPhone-lagring. Det viser dig bogstaveligt, hvilke apps der fylder (hej, Instagram, vi kigger på dig!), og derfra kan du slette eller aflæse dem selv. Og hvad angår billeder? iCloud og funktionen ‘Optimer Lagring’ er lige der, hvis du ikke har brugt al din gratis lagringsplads.

Hvis du alligevel er fast besluttet på en app, er Clever Cleaner bedre end de apps, der lyder som snyd, som Cleaner Guru (ugentlige gebyrer? Virkelig?) eller Cleanup App, som virker okay, men dens gratis version lader dig næppe gøre noget meningsfuldt. Clever Cleaner går direkte til sagen og gør, hvad du har brug for, til nul kroner, og det er ærligt sjældent i dagens app-verden.

Men ja, lad os ikke lade som om nogen app vil gøre din iPhone hurtigere. At frigive lagerplads hjælper, bestemt, men hvis din enhed har haft problemer pga. alder, kan ingen app løse det. Måske er det tid til at overveje en opgradering?