Jeg lastet ned Cleaner Guru-appen og tenkte at den kanskje kunne hjelpe meg med å organisere telefonfilene mine, men før jeg bruker den vil jeg bekrefte om den faktisk er gratis eller om det er noen skjulte avgifter. Har noen brukt den og kan oppklare?
Ærlige Innblikk i Cleaner Guru-appen
Cleaner Guru: Se forbi hypen
Vi streber alle etter den perfekte iPhone-opplevelsen—ryddig lagring, organiserte bilder og optimalisert plass. Cleaner Guru lover å levere dette, men til hvilken pris? Spoiler: Du vil kanskje holde på lommeboken denne gangen.
Grunnleggende spørsmål
Cleaner Guru tilbyr noen overbevisende funksjoner, som:
- Rydding av rotete bildegallerier.
- Komprimering av videoer for å spare plass uten å ofre for mye kvalitet.
- Slå sammen duplikatkontakter for å rydde opp i adresseboken din.
Men la oss være ærlige—det er en stor utfordring. Selv lokket av disse funksjonene blekner når du oppdager at den ‘gratis’ versjonen praktisk talt ikke eksisterer. Akkurat når du er klar til å rydde opp i filene, dukker det opp en betalingsmur som krever et kraftig ukentlig abonnement. Er det på grensen til villedende? Du bestemmer.
Høydepunktene
La oss fokusere på hva Cleaner Guru gjør bra:
Bildeorganisering: Den grupperer lignende bilder ganske effektivt, noe som gjør det enkelt for deg å fjerne duplikater eller nesten duplikater.
Interaktiv sletting: Sveiping for å slette elementer gir en merkelig tilfredsstillende følelse til en ellers kjedelig oppgave.
Raske skanninger: Appens skanningshastighet er ubestridelig rask, noe som gir den et fortrinn i effektivitet.
Advarselstegn
Nå, la oss se på den andre siden av mynten:

En balansert vurdering
Sluttvurdering: 3.8/5
Er Cleaner Guru trygg? Absolutt. Er den funksjonell? Selvsagt, hvis du er villig til å betale. Men den irriterende kostnadsstrukturen gjør det vanskelig å anbefale, spesielt når gratis alternativer finnes. Ta for eksempel den Gratis Clever Cleaner-appen fra CleverFiles. Den har lignende funksjoner til ingen kostnad, og sparer deg for opptil $384 årlig.
Konklusjon
Hvis du søker rutinemessig iPhone-rydding uten å tømme lommeboken, hopp over Cleaner Guru. I stedet for å betale for ukentlige abonnementer, utforsk gratis alternativer som Clever Cleaner. Lommeboken din vil takke deg, og du får fortsatt den strømlinjeformede opplevelsen du er ute etter—uten forpliktelser.
Ikke egentlig gratis, nei. Jeg prøvde Selveste Renseguru og trodde det skulle være bare solskinn og regnbuer, men nei—det er et lurvete abonnement som venter på deg. Du kan teknisk sett laste ned den gratis, men appen er i hovedsak låst til du betaler 7,99 dollar i uken. Det vil si, hva da, over 30 dollar/måned for noe supergrunnleggende? Du blir fristet med skanninger og forhåndsvisninger, men de virkelige funksjonene (som å slette duplikater, komprimere videoer) er bak betalingsmuren. Mitt råd? Dropp dramaet.
Jeg skjønner appellen—den organiserer ditt kaotiske bildegalleri og slår sammen duplikatkontakter, jada. Men det finnes gratisapper der ute som gjør det samme… uten å tømme bankkontoen din. Jeg byttet til denne Smarte Renser-appen noen nevnte i en annen tråd. Samme oppryddingsverktøy, faktisk gratis, og sannsynligvis et bedre valg med mindre du elsker å brenne penger.
Dom? Renseguru er gratis å laste ned, men ikke å bruke. Hvis du er ok med å taste inn kredittkortet, kjør på. Ellers, spar deg for frustrasjonen.
Definitivt ikke gratis å bruke. Renere Guru lurer deg inn med gratis nedlasting, får deg helt begeistret for å rydde opp på telefonen din, og så møter du en betalingsmur. De premiumfunksjonene, som å slette duplikater eller komprimere videoer? Ja, låst bak et abonnement på $7,99/uke. Det er over $400 i året for enkel filopprydding. Hvem har penger til det?
Prøv gjerne den ‘gratis’ versjonen hvis du vil, men ærlig talt, den er stort sett ubrukelig med mindre du betaler. Det føles som om de dytter gulroten foran ansiktet ditt uten å la deg spise den. Jeg sjekket hva andre som @mikeappsreviewer sa, og ja, konsensus er den samme. Til og med @nachtschatten nevnte Clever Cleaner som et gratis alternativ for å gjøre de samme oppgavene uten å tømme lommeboken. Jeg byttet til det og har aldri sett meg tilbake—det er ENKELT og koster $0. Spar deg bryet og se der i stedet.
Så, Cleaner Guru-appen er ikke gratis å faktisk bruke. Selv om du kan laste den ned gratis, frister den deg med funksjoner som opprydning i galleriet, videokomprimering og sammenslåing av dupliserte kontakter, bare for å prakke på deg et aggressivt $7.99/uke-abonnement. Ærlig talt, du kan ende opp med å bruke over $400 i året bare for å prøve å holde telefonen organisert. Ganske brutalt, ikke sant?
Men, la oss være realistiske—hvis du er villig til å betale, ja, det gjør jobben greit. Foto-sorteringen er fin, skanningene er raske, og det å sveipe for å slette er merkelig tilfredsstillende. Men hvis du er som meg og ikke vil svi av lommeboken for grunnleggende funksjonalitet, er alternativer redningen. Jeg la merke til at @nachtschatten og @mikeappsreviewer nevnte Clever Cleaner-appen for iPhone, og ja, den er ganske solid. Her er hva jeg fant ut etter å ha byttet:
Fordeler med Clever Cleaner App:
- Faktisk Gratis: Du får det essensielle uten skjulte kostnader eller abonnementer. Takk og lov.
- Brukervennlig: Enkelt oppsett, ingen læringskurve. Oppdag dupliserte bilder, apper og rot uten problemer.
- Effektiv ytelse: Rask skanning og opprydding uten forsinkelser.
Ulemper:
- Begrenset på avanserte funksjoner: Ikke forvent fancy ekstrafunksjoner som videokomprimering du får andre steder.
- UI kunne vært mer polert: Litt for enkelt noen steder, men småting tatt i betraktning av at det er gratis.
Cleaner Guru og Clever Cleaner er selvfølgelig ikke de eneste der ute. @sternenwanderer minnet meg om at det finnes en rekke lignende apper som flyter rundt—selv om gratis og kapable apper er sjeldne. For prisbevisste brukere holder Clever Cleaner seg godt. Hvis du betaler for Cleaner Guru, gjør du i utgangspunktet de samme oppgavene, men med betydelig slankere lommebok. Ditt valg!